Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Annica - 8 maj 2011 18:07


            


Hur kan man vara uppgiven, uttråkad och allmänt likgiltig när solen värmer så gott med sin strålar..??

Konstigt va..??!!

I dag har det ju varit kanonväder  


Jag har sååå jäkla tråkigt...

Det har bara gått ca 4 dagar och redan så kryper det i mig =(

Mina dagar är ganska innehållsfattiga just nu och lär ju tyvärr förbli så ett bra tag framöver...

Värdo...

Det är svårt att inte göra någonting...

Det är nog lättare att säga vad jag får göra ;-)

Och inte hjälper värktabletterna heller, har svinont...

Som höres så är jag lite deppig nu =(


I dag har jag under min "innehållsrika" dag gått ner och fyllt vatten till pojkarna plus att jag tog med Dartan och husse på en långpromis i skogen för att sedan avsluta med en lååång stunds betande i sommarhagen, gissa om Dartis var nöjd... mums filibabba ;-)

Han hade såååå kul på promenaden, tror inte att han just nu i alla fall är speciellt ledsen över att jag inte kan rida för då kan man ju gå till gräset och smaska varje dag i stället ;-)

Det är väl det jag får göra på dagarna...

Ta med Dartan på promenader, mina ben är det ju i alla fall inget fel på och Dartan är ju så snäll och skulle aldrig göra några hastiga ryck mm.


Så här mumsigt är det med gräs:


   

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards