Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Annica - 12 maj 2011 19:02


           


I dag har jag varit olydig  

Hi, hi, hi...

Jag har varit på en helmysig promis med finaste Tyson, alldeles själv =)

Trots att jag inte får, busigt va..??!!

Min nacke får ju inte vara med om något ryck mm och eftersom Tyson är en draghund med bemärkelse på drag så utsätts nacken för en del påfrestningar  så det är därför jag eg inte får men i dag busade jag till det och det var det värt för det var sååå härligt att få vara bara han och jag =)

Ibland så måste man även se till vad som gör en gott i lilla huvudet också !


Min sötnos...


   



Av Annica - 12 maj 2011 11:45


    


Det finns magiska saker som sköter sig själva... hmmm....

Det ni !

Det är inte illa va..??!!


I dag har det gått en vecka sedan jag fick svaret ang min nacke och har jag överlevt en hel vecka så överlever jag nog ca 10 till... eller inte....

Det är även bra med rätt rörelse för mig så jag antar att jag traskar på med apostlahästarna ;-)


I går fick jag för mig att försöka rensa lite ogräs men insåg ganska snabbt vilken iq befriad idé det var = AJ....


Ha en bra dag gott folk =)



  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards