Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Annica - 16 maj 2011 20:08



     


WOW, vilka enormt roliga nyheter jag har fått i dag =)

Känns som att jag inte kan vänta på att få göra allt jag vill fort nog nu ;-)

Det spritter i min kropp nu, kryper under huden ;-)


I dag har jag varit på återbesök och röntgat lilla nacken igen och det var fantastiska nyheter  


Allt läker bra, nästan all svullnad hade lagt sig så läkaren tippar på att jag kan komma upp i sadeln betydligt tidigare än vad han från början trodde vilket gör mig såååå GLAD !


Sååå...


Snart så kommer jag och Dartan ut och gör Frötuna osäkert igen ;-)

Ska bli så jäkla kul !


Nu ska jag se till att jag fortsätter att sköta mig så att jag blir bra fort !


Varför jag inte får rida är ju bla risken för att ramla av för om oturen är framme och jag skulle ramla av och landa på ex huvudet så kan det bli en så enormt farlig skada så därför har jag en plan...


Vad kan hända om jag bara skrittar en liten tur..??

Stefan kan ju leda, som när man var liten ;-)

Jag ska be honom om hjälp...


Nu är Annica en mycket glad Annica  

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards