Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Annica - 21 maj 2011 22:44


      


I dag är det exakt 6 år sedan vår fina Loppan flyttade hem till oss  


Han var den busigaste kattungen i hela kullen så han ville vi ha =)


Från början var Loppan en hona...


Loppan är sköldpaddsfärgad och det är det egentligen bara honor som är så både uppfödaren och vi var helt säkra på att det var en hona tills vi en dag så någonting sticka fram mellan bakbenen...

Men... Tänkte vi... Det är ju en snopp  

WTF...

Och mycket riktigt så var lilla Loppan en pojke ;-)


Tydligen så är det EXTREMT ovanligt med paddfärgade hankatter och dom få paddfärgade som finns föds oftast sterila.

Veterinären som kastrerade honom hade aldrig sett en padda till hane förut...

Men det är väl lite typiskt oss...

Vi har ju alltid fallit för det udda ;-)


Så.. I dag firar vi vår fina Loppan !




 



  

Av Annica - 21 maj 2011 15:23



Hej då alla...


Hoppas ni alla har haft ett bra liv...


Vi ses, kanske...


Men...


Nu tror ni nog att det har brunnit i min hjärna va..??!!


Men... Det har det inte ;-)


Jorden kommer ju gå under i dag så det är därför jag säger hej då till alla  


Eller...


Vad tror ni..?? Kommer jorden försvinna i dag, eller..??


Kanske inte är någon som hinner svara innan   



Av Annica - 21 maj 2011 12:35


                             


Jävla kryp...


Jag hatar kryp...


Speciellt spindlar...


Jag dör när jag ser en spindel, äckliga håriga, giftiga, hoppande saker som kryper på en när man minst anar det...


Undrar om det är därför alla jävla spindlar måste hamna på mig, för att jag är så rädd för dom..??


Det finns inte mycket som skrämmer mig, jag har ju varit i Sydafrika bland vithajar men en liten jävla ful spindel skrämmer skiten ur mig ;-)


I går tog Stefan FYRA STORA spindlar i sovrummet  


Jag är helt ävertygad om att det är bebis spindlar och mamma spindel ligger och ruvar här någonstans för att snart pluppa ur sig bebis spindlar i massor och sedan slutar allt med att hon äter upp mig och det är ju i dag det sägs att jorden ska gå under så det är väl så allt slutar då...


Äckliga jävla kryp...



  

  

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards