Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Annica - 23 maj 2011 20:41


           


I dag var det första dagen sedan jag fick reda på min fraktur som jag har mockat mm och det här känns lite töntigt att säga men jag kommer nog få träningsvärk av det...


Alltså...


Tänk er själva...


Dom senaste 3 - 4 veckorna så har jag inte gjort ett dyft mer än att bara vilat lilla nacken och från det till att mocka, bära vatten, städa, sopa mm, hmmm....

Det kan väl vilken idiot som helst räkna ut att det var lite för mycket på en gång för mig..

Jag har ENORMT ont nu, kanske inte var ett så smart drag..  


Ja, ja.. Är huvudet dumt så får huvudet lida ;-)


Av Annica - 23 maj 2011 12:07


   

  


Nu kanske min otur har vänt, i alla fall någonting som går som jag vill =)


Kul !


Då blir man glad =)


Har varit hos blodläkaren i dag och mina värden var jättebra, behövde inte ens ta något benmärgsprov  

Pga mina bra värden så har dom nu utökat besöken till var tredje månad, skönt !


För att helt byta ämne så vet ju ni som känner mig att jag inte har några gröna fingrar men för ett tag sedan så bestämde jag mig för att prova lyckan i några frön...

Och...

I dag har dom kommit upp =) Så jag har nog lite halvgröna fingrar i alla fall ;-)

Ska bli spännande att se om dom överlever min vård så jag kan plantera ut dom sen, hmm...

Så här ser dom i alla fall ut, eller ska se ut om allt går vägen...


Amaranthus tricolor ( Papegojblomma )




  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards