Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Annica - 26 maj 2011 20:43


         


I dag har finaste fått nya skor =)

Tack kära hovis ;-)


Jag var virrigare än någonsin i stallet i dag, slarvade bort både skottkärror, borstar och glömde tom bort Tyson när det var dags att gå hem, hmm...


I morgon ska jag på återbesök på röntgen, hoppas nacken läkt lika bra som förra gången !

Efter det ska jag röntga bihålorna, har ju upprepade bihålsinflamationer hela tiden och massor av antibiotika vilket inte är det optimala...

Så vi får väl se om dom hittar någonting eller om det är tomt i lilla huvudet ;-)

På ett sätt så hoppas jag att dom hittar var för då kan man göra någonting åt det = VÄRKEN FÖRSVINNER !

Men samtidigt så vill jag inte att dom hittar var för jag vet hur dom gör för att få bort varet... blä...


Ja, ja, vi får väl se i morgon =)


  

  


Av Annica - 26 maj 2011 15:04


           


Kul att få dumma kommentarer på min blogg, eller inte...


Allra helst inte när jag inte har någonting med "det" att göra =(


Patetiskt...


Ta det med vederbörande i stället för mig !!

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards