Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Annica - 27 maj 2011 19:22



I dag har jag varit och röntgat lilla nacken och det läker på lika bra som sist jag röntgade mig = glad Annica !


Nästa vecka ska jag börja rida lite trots att jag och läkaren har lite skilda åsikter om det...

Eller rida och rida... Blir väl mer åka häst några minuter till att börja med ;-)


I går kväll när vi gick hem från stallet stack Tyson näsan förbi slakteriet och hittade några riktiga godbitar att smaska på... eller inte...


Han hittade på hela jäkla tarmpaketet från ett djur som måste ha legat där lääänge för när han ruskade på huvudet sprack tarmarna och ut vällde det något grönt, ruttet, illaluktande skit...


Det stank så in i bomben så vi höll på att spy, var så jävla äckligt...


När han ruskade på sig så blev han full av gucka, hela hans ansikte var grönt, hela bogen och upp på ryggen så det var bara att gå tillbaka till stallet in i spolspiltan och ge honom ett rejält bad...


Men...


När vi återigen skulle gå hem springer han ut och rullar sig på dynghögen så då var vi tillbaka i spolspiltan igen för bad nr två...

Denna gången fick han gå kort kopplad hem ;-)


Blää.... vad äckliga hundar är....


Varför måste dom sätta i sig allt jäkla äckel..???

Gott kan det ju inte vara...


Blä, blä, blä....

  

  

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards