Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Annica - 4 juni 2011 20:16


            


Jag har ridit !


För första gången på ca 1,5 månad så har jag i dag ridit finaste pojken och det var såååå kul, jag svävar fortfarande på små rosa moln och kommer nog att göra så ett tag ;-)


Dartan tyckte att det var så kul, han var så glad, pigg, rolig, ja helt enkelt bäst !


Det blev ju ingen lång tur...

Tror vi var ute ca 15 min men det var himmelska 15 min ;-)

Stefan gick med för säkerhets skull, så jag inte tappar huvudet på vägen men det gjorde jag inte ;-)


Nu ser jag fram emot vår nästa tur =)


 

  

Av Annica - 4 juni 2011 12:55


     


Tänk om man en dag träffade en ande så man fick önska sig precis vad man ville, då vet jag exakt vad jag skulle önska mig... bortsett från all lycka och hälsa till mina nära och kära...


Jag skulle önska...


Att få träffa min sedan jag var liten idol !


Bruce Springsteen !


Det är min idol, i love him =)


Tror jag kan varenda skiva utantill, trots att jag knappt var påtänkt när vissa kom ut ;-)

Men eftersom det även är min pappas idol så är jag ju uppväxt med hans musik...


En sak som jag starkt gillar med hans låtar är hans texter, dom är helt underbara och en speciell låt som är väldigt stark är den verklighetsbaserade låten "American Skin, 41 shots"


  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards