Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Annica - 19 juni 2011 22:13



                      


Jösses vilken tråkigt regnig helg det har varit...


I dag har det vräkt ner hela dagen, trist...


Stackars Dartan frös så pass så han skakade värre än ett asplöv  så han fick komma in och få på sig sin pyjamas vilket han tyckte var väldigt skönt  


Han fryser väldigt lätt min prins och han får ju eg inte stå och bli kall pga muskelskadorna så nu har han sin varma flanellpyjamas på sig och står och smaskar massor med hö inne i värmen =)


I morgon ska jag tillbaka på ytterligare ett återbesök på Ackis och röntga min nacke, ska bli spännande att se hur den har läkt...

I början av skadan så var jag ju på återbesök en gång per vecka men nu är det utökat till varannan vecka, snart blir jag väl självlysande av allt röntgande  


Jag har mått jättedåligt i dag, haft en förjävla nackvärk, nästan så att jag tycker att det känns värre igen, hoppas att det inte är så...


Får se vad läkaren säger i morgon...


Spännande.... eller inte...  


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards