Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Annica - 27 juni 2011 11:33


        


Innan klockan hade slagit sju i morse satt jag på hästryggen ute i skogen och för er som känner mig så vet ni att jag i normala fall är väääldigt morgontrött så detta händer inte allt för ofta ;-)


Hästarna såg ut som ufon när jag klev in i stallet strax efter sex i morse, dom måste ha trott att dom såg i syne...


Snacka om upp och nervända världen just nu här hemma...


Jag är uppe tidigt och vår lilla Lennox som alltid brukar fara omkring som ett yrväder bara sussar hela dagarna...


Men... han är uppe på nätterna i stället, tydligen... har vi sett spår av...


Lilla Lennox är en sk samlare, han samlar alltid ihop alla sina leksaker och bär dom till ett ställe men det är inte alltid han bara tar sina saker.... ibland råkar det slinka med någonting som är mammas och pappas också....

Som ex pennor, block, toarullar mm...


Se bildbeviset nedan ;-)

Visst är han söt va..??


 

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards