Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Annica - 28 juni 2011 09:09

      


Otur... eller helt enkelt extremt klantig...


Ja, det kan man ju undra...


Morgonens stallvistelse slutade abrupt med att åka hem och tvätta kläder och ställa mig själv i duschen... 


Jag skulle tömma kärran på dynghögen och precis när jag tippar kärran så fastnar skärpet i mina byxor i kärran och drar med mig ner... ner i allt det gröna dyngvattnet, all skit och piss...

Härligt... eller inte...

Luktade så jäkla illa mig så jag höll på att spy =(

Full makaron hem, in med kläderna och skorna i maskinen och in med mig själv i duschen...

Fy farao så äckligt det va...

Men nu är jag ren och luktar GOTT =)


Så...


Vad säger ni...


Har jag bara en väldans otur eller är jag lite ( läs mycket ) klantig..??


Min teori är att pga all värk jag har så blir jag så pass mycket "svagare" så jag tror att det kan bero på det, delvis i alla fall...


Just nu har jag ju väldans nackvärk så jag vet att pga den blir jag mer okoncentrerad mm...


Bra att ha något att skylla på, hmmm ;-)


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards