Alla inlägg under juni 2011

Av Annica - 3 juni 2011 19:25


     


I dag har det verkligen varit sommar, jätteskönt


Jag har varit på återbesök igen och röntgat nacken och allt läker på bra =)


Skönt !


Men...


Läkaren tycker inte om min idé att börja rida lite försiktigt...

Hmm...

Han tror att jag ev kan få börja rida några steg i juli vilket i och för sig är ett framsteg för sist så fick jag ju augusti som preliminärt "börja rida datum"...

Men, jag vet inte det jag...

Jag kanske hoppar upp och tar några försiktiga steg om någon dag ändå, Stefan får väl leda mig då som man gjorde när man var liten ;-)


Själva "ut och skritta några minuter" säger inte läkaren nej till men det får under inga omständigheter hända någonting som att han ex blir rädd för något och rycker till så att det blir ett ryck i min nacke eller ännu värre att jag ramlar av igen, då kan det tydligen gå mycket illa för min nacke och han säger att har jag en gång haft en sådan här änglavakt som jag måste ha haft när vi gick omkull så kommer jag nog defenitivt inte ha samma tur en gång till...


Ja, ja...


Jag ska fundera så får vi se ;-)


Trevlig helg mina vänner !


  

Av Annica - 2 juni 2011 20:40


      


Självupptagna människor finns det gott om...


Dom är så inne i sig själva, i sin lilla bubbla så dom varken ser eller märker någonting annat...


Dom skulle behöva någon som stack hål på deras egna lilla bubbelvärld...


Undrar varför det blir så..??


Kanske mår dom dåligt..??


Kanske har dom problem så att det blir något slags skydd..??


Ja, inte vet jag...


Men, en sak vet jag...


Det är dryga människor !!!


  

Av Annica - 2 juni 2011 11:37


            


I dag var det första dagen sedan "skadan" som jag släppte ut pojkarna ALLDELES SJÄLV =)


Kändes skönt att få göra någonting efter ca en månads stillasittande...


Men...


Jag blev helt slut av att bara släppa ut hästarna och mocka, puh...


Känns ju helt sjukt att bli trött av det men har man inte gjort något på så länge så blir det väl så...


Jösses vad snabbt man faktiskt tappar kondition mm...

Det går snabbt att tappa men tar evigheter att bygga upp så nu vet jag ju vad jag har framför mig, hmm...


Ska på återbesök igen i morgon på röntgen så vi får väl se hur lilla nacken har läkt, om jag har skött mig eller ej  


Trevlig helg alla jag gillar och er jag inte gillar hoppas jag får regn hela helgen ;-)


  

Av Annica - 1 juni 2011 22:33


    


Sov gott alla jag gillar =)


Och er jag inte gillar ska jag komma och spöka för i natt så ni får mardrömmar ;-)


Natti, natti säger jag och hoppas på en bättre dag i morgon....


Sov gott    





Av Annica - 1 juni 2011 18:16



Jag som har mått så "bra" dom senaste dagarna, men ack den lycka som varar för evigt, hmm...


Vilket jäkla bakslag jag haft i dag =(


Mår som en skit...


Ont...


Väldigt ont...


Yr...


Illamående...


Orkar ingenting...


Gick en promis med Tyson ner till sommarhagen och hem och jag var lika slut som om jag skulle ha varit med i ett maraton...


Jävla skitdag...


Tur att jag har tid hos läkaren på fredag !




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards