Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Annica - 5 juli 2011 17:09

  

                   

  

Jaha, på torsdag är det dags igen då...


Ska till blodläkaren = benmärgsprov...

Vid förra besöket så var mina prover så bra så att jag inte behövde göra något benmärgsprov så jag hoppas att dom är bra den här gången också så att jag slipper skiten...


Jag börjar bli riktigt less på allt nu...

Min blodsjukdom, frakturen i nacken, magen, "felet" i ansiktet...

Alltid är det nåt...

Tror jag gräver en grop och hoppar ner i den...


Det som jag tycker är det värsta av allt är att väldigt få fattar hur jag mår, dom tror att jag som ser så pigg ut mår ju som en lärka och många har väldigt lite förståelse för vad jag orkar med på dagarna...


Ni som känner er träffade kan ju försöka sätta er in i min situation...


Daglig värk som gör att jag kräks flertalet gånger i veckan, min medicin gör mig helt utslagen, pga felet i min ämnesomsättning så har jag noll energi, mm...


Jag är glad dom dagarna jag orkar med ett "vanligt" liv...


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards