Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Annica - 6 juli 2011 20:17


        


Jag brukar ju rida runt 6 - 7 nu för tiden men i dag så red jag vid 14 och det var en dum idé...


Varmt...


Broms....


Flugor....


mm....


Dartan hade det skit jobbigt, men trots det lika pigg och glad som vanligt =)


I dag var det första gången sedan vi skadade oss som vi red en hel ridtur !


Gick jättebra och var sååååå KUL =)


Känns inte som att jag har mer ont i nacken än vanligt men det visar sig nog först i morgon... hmmm....


Finaste pojken...


 

Kändes som att jag väldigt gärna ville rida i dag ifall dom gör benmärgsprovet på mig i morgon för då kan jag nog inte rida förrens i början på nästa vecka =(

Men jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att mina prover är bra !


Snälla alla där ute, håll tummarna för mig i morgon !



  

Av Annica - 6 juli 2011 12:52


        


Jag måste ha gröna fingrar, lite gröna i alla fall ;-)


Nu har mina rädisor kommit upp, papegojblommorna har tagit sig och mår bra och likaså bonsaiträden =)


Nu väntar jag bara på bönorna, hmm, vi får väl se hur det går med dom...


Vi sådde ju för ett tag sedan ett flertal ökenroser från frön och nu har dom kommit upp, och med råge också, jättefina !


Dom har även börjat blomma, fina va..??!!


 

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards