Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Mycket nu...

Av Annica - 28 augusti 2011 13:18


            


Long time no seen...


Det har varit så himla mycket den senaste veckan så jag knappt har hunnit med att andas..

Det har kört på i ett hela tiden så jag har varit så nervös och stressad så jag tappat aptiten.. kunde inte äta på några dagar... det enda jag fick i mig var cocacola och bullar men i går för första gången på ca en vecka så var jag riktigt hungrig och åt som en häst hela dagen =)


Det har helt enkelt varit för mycket strul senaste tiden så min kropp har sagt ifrån, tyvärr för jag som går ner i vikt så lätt behöver verkligen äta...

Men, men...

Det blir så ibland...

Det blev för mycket när allt raserade på en gång...

Loppan blev sjuk, Volvon gick sönder, Audin gick sönder, tvättmaskinen dog plus att två element här hemma har dött... Så allt på en gång... Suck..

Men nu är Volvon lagad =)

Som tur var så var det "bara" soppapumpen = lätt att byta !

Audin är också lagad men den finns det tyvärr inget hopp för utan nästa gång den dör så får den tyvärr åka till bilkyrkogården...


I dag ska jag smaska i mig en stor och flottig pizza = MUMS !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards