Alla inlägg den 5 september 2011

Av Annica - 5 september 2011 14:16


         


Tänk att det redan är September...

Dagarna går så fort... dom bokstavligen flyger förbi...


Loppan har piggnat på sig och mår bättre , jättekul =)


Han äter och dricker nu plus att han inte har några problem med att kissa längre, jippie  


Han har visserligen gått ner en del i vikt dom senaste veckorna men som veterinären sa så är det förståligt...


Han får ju insulin nu 2 ggr om dagen och hur länge han behöver ha det kan bara framtiden utvisa.. med speciellt diabetesfoder så kan det gå bort med tiden så det hoppas vi på !


Han är så duktig min lilla plutt när det är dags för insulinet, han vill verkligen inte ha sprutan och försöker gömma sig men när man sprutar honom så sitter han helt stilla och väntar tills man är helt klar och då sticker han ;-)

Det är nästan så att han vet att han måste ha sin medicin för att må bra..


Jag ska också till doktorn och ta sprutor fast jag vill verkligen inte det =(


Det är dags för ännu ett återbesök hos blodläkaren vilket jag verkligen inte gillar så om någon där ute har magiska krafter kan ni väl på något sätt se till så att jag slipper besöket... ;-)

Men, men... om lilla Loppan är så duktig varenda dag så ska jag nog klara av ett besök  


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards