Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Annica - 20 maj 2012 19:52


Long time no seen...


Var väääldigt länge sedan jag var här nu men det blir så ibland...


Mycket som har hänt den senaste tiden...


Ska jag skriva allt så får jag sitta här hela natten 


Vår älskade katt Rambo har ju tvärr fått vandra vidare till katthimlen 


Vi märkte en dag att han hade ansträngd andning och dagen efter var vi hos veterinären som konstaterade att han hade massor av vätska i kroppen plus att hans lungor bara fungerade någon procent.. Hon hittade även en stor tumör som tryckte på hans hjärta så det fanns inga alternativ...

Han fick somna in i min famn och nu mår han bra och kan andas ordentligt.

Det va bland det jobbigaste jag någonsin varit med om men i såna här lägen får man inte vara egoist utan man måste se till djurets bästa och han var ju ändå 15 år och hade aldrig varit sjuk tidigare så jag är så tacksam för dom fina åren vi fick tillsammans, inte för att det gör saknaden mindre...

Finaste Rambo 


   


I dag är det även årsdagen då Rambo's fina bror Rocky dog...

I dag är det 7 år sedan... men jag saknar honom precis lika mycket som den dagen för sju år sedan då han fick lov att lämna oss endast 9 år gammal.. Livet kan vara väldigt orättvist ibland...

Nu är dom tillsammans igen, bröderna, dom leker nog och har roligt hela dagarna.

Finaste Rocky 


   



Fortsättning följer i morgon =)    


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards