Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Annica - 1 augusti 2013 14:09

Många som känner mig anser att jag e klantig.. själv anser jag att jag bara har extrem otur.. 


Förra veckan när vi va och fiskade så hände det man bara pratat om.. skrattat åt att andra har lyckats vara så klantiga.


Jag fick kroken i benet!!!


Vete håle hur de gick till men helt plötsligt så satt den där.. ont gjorde de..



 


Pga att de va en fiskekrok så kan man ju inte dra ut den pga dess hullingar så de enda sättet för mig va att försöka trycka den igenom huden och på så sätt få ut den och klippa av hullingarna för att sedan dra tillbaka den men satan i gatan va ont de gjorde.. jag försökte å tog i tills jag såg stjärnor men icke, den satt benhårt..

Vi åkte hem och kylde benet tills jag inte hade någon känsel och så försökte jag igen men de gick lika dåligt, den satt så enormt hårt i benet.. 

Så..

De fanns inget annat att göra än att åka till farbror doktorn..


Gissa om jag skämdes när jag knallade in till doktorn med en stor fiskekrok dinglandes från benet..

Väl inne hos doktorn så försökte dom oxå efter en massa bedövning att trycka ut den men de gick inte nu heller så dom la ett litet snitt och kunde då plocka ut den =)

Det var väldigt skönt att få bort den!


 


Ser just nu ut som jag har blivit biten av en vampyr i benet plus att jag e blå/svart runt omkring men de gör i alla fall inte så ont =)


Dagen efter kom Stefan hem med ett metspö till mig.. hmm.. undrar varför då.. fast jag håller nog med honom, jag håller mig nog till att meta ett tag nu =)


 



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards