Alla inlägg den 11 september 2013

Av Annica - 11 september 2013 21:06


                    

 

Vilken fruktansvärt dålig pissdag de har varit idag.. helt värdo =(

 

Minns inte när de va så här sist, kanske tur de..

 

Ibland känner jag mig så uppgiven, så less.. skulle vilja att ör en enda dag få slippa värken mm.. en dag att få må bra skulle jag leva länge på =)

 

Ska jag må så här nu resten av livet eller.. för i sånt fall kan jag lika bra gräva en grop nu å hoppa ner i.. 

 

Fast just idag vet jag varför värken e så extremt mycket värre, ett stycke djur som "tjongade" huvudet av mig =(

 

Har nu efter min tredje antibiotikakur fått ännu en remiss till öron plus att dom ska kolla vad som händer med min sköldkörtel.. bra om de äntligen händer nåt för JAG VILL MÅ BÄTTRE!!!!!!!!!

 

                                                                                             

 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards