Alla inlägg den 13 september 2013

Av Annica - 13 september 2013 14:33

                          


Jag vet inte hur jag eg har haft tid att ha hästar.. kan ju säga som så att jag har inga problem att få dagarna att gå nu å då har jag ju inga hästar kvar.. grejen e nog den att jag nu gör saker jag inte hade ork till tidigare..


När man går med konstant smärta mm så gör man många dagar ett stort fel (jag gör de i alla fall).. de e när/om man har dagar som e lite bättre, då kör man på i 190 för de e så mycket man vill göra när man för en gångs skull klarar av de, MEN.. ack så fel man har.. dagarna efter blir inte roliga = halvdöd.. vissa dagar e de tom så man nästan önskar att man va heldöd så man slapp detta skiten.. å alla tabletter man äter.. jag kommer väl kunna flyga snart.. 

Just nu äter jag mellan 9-11 mediciner tre ggr om dan pga min blodsjukdom mm.. kul.. eller inte... 


I vilket fall som helst så hade jag igår en halvbra dag!

Stefan å jag va in till Uppsala å stoppade i oss kina mat hela em = MUMS!!!

Sen lite shopping ovanpå maten =)


Vi håller ju även på att "renovera" lite här hemma.


Vardagsrummet e klart, nymålat, lite nya möbler å nya gardiner gjorde susen =)

Köket helt ommålat å nya köksmöbler = fint =)

Datarummet spacklat å väntar på att bli målat.. Rom byggdes inte på en dag.. om jag har en bra dag så har jag flera dåliga så de tar lite tid på de här bygget ;-)

Å sen sovrummet som oxå ska få nya väggar, gardiner mm..


När min mormor dog så tog jag hem hennes gungstol som sedan dess stått på vinden men häromdagen slog de mig.. jag tar ner den å klär om den så den passar in i "nya" sovrummet, så tyg beställt, väntar med spänning tills de kommer!


Annars e allt som vanligt här på landet  


Ja, just ja.. Stefan har ju köpt en ny kamera så nu lever alla Frötunabor farligt.. han far omkring å fotar allt som rör sig ;-)

Men, men.. hur e dom säger.. e frugan nöjd e jag nöjd så jag får väl vända på de å säga så  


                

 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards