Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Annica - 6 oktober 2013 18:33


                  


E du en nyfiken själ..?

Ja, då ska du läsa detta =)


Tänk va giriga vissa är..  


Jag har satt ut en del annonser där jag skänker bort lite hästsaker mm å vissa verkar tro att dom ska få sakerna gratis och även levererat hem till dörren.. suck.. får man nåt gratis så får man väl ta det eller ej..

HALLÅ..

DET E GRATIS!!


När jag ändå håller på å skriver om saker som irriterar mig så kan jag ju lika bra fortsätta på de ämnet..


De som irriterar mig väldigt mycket e folk som inte kan va raka å ärliga, e man så himla konflikträdd så kanske man inte ska ge sig in i leken.. inte heller vända kappan efter vinden för de e inte bara jag som ser de.. de finns fler som märker de..

Sopa framför egen dörr innan du yttrar dig eller gå direkt till mig å prata  


I går va Stefan å jag på shoppingrunda inne i stora staden, handlade lite blommor mm, vete håle vad som e fel på mig, jag gillar ju eg inte ens blommor.. hmm..

Den här lilla blomman köpte jag två st av, fin va..??!!


                                                                      



I dag har jag fortsatt med klickerträningen men valde ett lite svårare moment.. att träna på "främmande mark", gick sådär.. de va mycket svårare för Tyson att koncentrera sig då men han var duktig =)


Har även planterat om lite blommor, krattat löv mm men de e lite svårt att göra saker ute på tomten utan att bli attackerad ;-)

Grannen har skaffat en kattunge å han tycker de e så roligt när vi e ute å pysslar, han hjälper oss då.. eller inte..

Söt e han i alla fall =)


        




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards