Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Annica - 8 oktober 2013 17:34


                                             


De e nån/nåt som e hemma hos oss å snor våra saker på nätterna..


Började fundera om jag blivit helt koko i huvudet när allting e omkring flyttat å de vet ni ju alla att jag inte e så jag tror de e en räv som smyger omkring här på nätterna å har roligt..


Jag har ju som jag skrivit tidigare provat nya linser som ska gör att jag slipper ha två olika glasögon, sk "alltiett" linser och nu har jag haft dom ca en vecka och tyvärr så tror jag inte att dom kommer fungera på mig  


Optikern sa faktiskt att de e inte alla som gillar dessa linser så jag antar att jag e en av dom.. synd för jag hade verkligen sett fram emot att kunna få se på alla håll å kanter utan att ha sjuhundraelva olika brillor..  


Tyson va såå dålig igår  


Min fina lilla pojke mådde inte alls bra..


      


När vi köpte honom så hade han aldrig blivit avmaskad = första dagen hemma hos oss kräktes han superlånga levande maskar  

Väl hos veterinären så konstaterade dom att hans tarmar e förstörda, dom har fått bestående skador pga masken och därmed så får han bara äta sin egna mat, äter han nåt annat så får han super diarré å magont å självklart så hittade han en död halvt rutten fågel som han bara va tvungen att smaka på häromdagen och vad händer då.. jo, jätteont i magen å sprutande diarré =(

Lilla luddtass..


Idag mår han i alla fall bättre =) de brukar tack å lov "bara" hålla i sig en dag  


       


I dag har Blenda å jag varit på tur =)

Jättekul hade vi =)

De e så himla kul att rida, I LOVE IT!!! hade jag bara en frisk å kry kropp skulle mer än gärna vilja rida ett par hästar om dagen =) 

Visst e hon söt min fina medryttarhäst..!!  


       






Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards