Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Annica - 27 oktober 2013 21:00


              




Han e tillbaka, vår vän Mickel kom i dag å sa att han ville ha middag så han fick lite hundmat av Tyson, mums sa räven, IAMS e god mat  


       


Men..

Jag vet inte om han har använt hans nya hem nånting, de jag vet är att nån han använt de i alla fall för de e en liten grop mitt i riset efter nån som legat å sovit där, jag skulle misstänka att de e grannens katt..  


       

Ja.. vad har man gjort i dag då..?


Inte mycket..


Vaknade med värken från hell så jag har mått som en överkörd pungråtta hela dagen   tog några magiska    men ändå så släppte inte värken.. men de lindrade lite så jag orkade pallra mig ut å pyssla lite på tomten mm.. bland annat så gjorde jag en höstkrans till dörren, har aldrig gjort nån förut så jag hade inte en aning om hur man skulle göra så jag bara virade ihop lite saker  


      



I går va fina hästen å jag på promenad = kul =)

Hon va jätteduktig, vi mötte bla två st fyrhjulingar varav den ena körde längs med väggrenen å borrade hål i marken till vinterns vägpinnar å den maskinen han hade tror jag måste ha hörts till mamma i USA..

Superduktiga Blenda!


                            






Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards