Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Annica - 2 februari 2014 20:13



Långpromenad med Tyson i dag, shit va halt de va.. har ju regnat hela fm..  

Tyson blev nöjd i alla fall, han hittade spår efter älg som tydligen va super spännande   jag va inte lika imponerad..



 


I går åkte jag skidor igen, sablar så roligt de e =)

Men så jobbigt de e.. puh... jag tyckte jag åkte hur långt som helst men sen när jag kollade så va de bara ca 5 km så jag har en hel del att träna upp innan jag ska åka iväg på äventyret..

Hoppas att de kommer mer snö så att isen försvinner å man kan åka skidor igen, skulle vilja ta med Tyson på en dragrunda, de e skitkul att åka efter hund, jösses så roligt de e å jösses så fort de går   


I morgon em ska vi ju till veterinären med Loppan, e jätte orolig för vad dom ska hitta  

Håll tummarna åt oss att allt går bra   


 


       

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards