Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Annica - 11 mars 2014 19:18



Känner att nåt e fel...  


Mår inte hundra å prestationen e verkligen inte på topp...


Mår konstigt... kan inte direkt påstå att jag känner mig förkyld eller nåt liknande men nåt skit har jag i kroppen, ett bra bevis på det e ju dagens prestation... gick ca 5,5 km på 1 timme å de säger ju allt  


Har även fått mindre hud på min vänstra sida av kroppen... hmm... de jag menar e att jag inte kan titta åt höger för de känns som att huden på vänster sida av nacken kommer sprängas då, e som att huden har krympt... jag antar att jag har en hel del spänningar, sjukgymnasten nästa!

Sen så har jag ju dom där jäkla muskelfästena bak i huvudet, dom som sitter ner mot nacken, fy farao va jäkla ont de gör när dom sätter sig, jag sitter tok fast i dom musklerna, har legat med spikmattan å kudden länge men de släppte icke, ska prova min infra röda maskin nu så får vi se, hoppas, hoppas, hoppas...!!!


Blev alldeles snurrig å konstig när jag kom hem i dag så i morgon ska jag vila hela dagen.


I går va jag på tomten nästan hela dagen å gjorde den vårfin å för en som har en blodsjukdom plus nack å ryggskador så va de jävligt jobbigt rent ut sagt  


Kanske inte va de smartaste draget av mig men, men...


Min plan e att jag på torsdag ska ut å springa igen, hade tänkt mig ca 5 km men nu när jag mår så här så vete håle hur de kommer att gå.. vi får väl se  


Tyson hade i alla fall kul i dag, hittade massor av super mysiga diken att bada i, fy håle va de luktade om pojken, badet nästa  




   

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards