Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Annica - 16 mars 2014 20:25



I fredags va de dags för läkarbesök igen...  

Mycket som ska klaffa nu å den ena medicinen som ska hjälpa mot de ena krockar med den andra, osv..  


Men till slut så fick hon till de så detta e vad jag ska äta dagligen:


* Järn x 2 st olika

* B-vitamin

* Folsyra

* Astma medicin x 2 st olika

* Hjärtmedicin

* Blodförtunnande

* Pre migrän (alltså förebyggande)

* Blodmedicin

* Plus ett tiotal olika smärtstillande


Ja.. detta känns ju ok.. eller.. ja, ja.. allt e ju värt ett försök för som de har varit nu den senaste tiden kan jag i alla fall inte fortsätta så det är väl bara att prova   


Fick även en remiss till hud så att jag äntligen kan få ordning på min tumme, den gör så förbenat ont nu så jag står inte ut längre så jag hoppas jag får en tid där snabbt!


Den 24/3 ska jag på magnetröntgen vilket jag inte ser fram emot... har ingen lust att ligga helt stilla fastspänd å få klaustrofobi i dryga timmen, helt värdelöst..  


Ska tillbaka på återbesök på Smärtkliniken den 1/4 (vilket skämt va.. ha, ha, ha..), dom pratade om att dom ville ha in mig på deras metadonprogram men som tur e så bestämmer jag ju själv över min kropp å de vill jag inte så de blir inget av med de!!


I dag har Tyson å jag gått backe upp å backe ner i skogen, skitjobbigt va de.. jättejobbig terräng, stigar va e de för nåt..??

Vi gick ca 4 km å va ute ca 50 min vilket e en helt ok tid med tanke på den terrängen vi gick i plus hur jag för tillfället mår.. de e bra jobbigt att gå i skogen, puh..


Vet ni vad som hände i går då..???

Jo vår lilla Humlan va i och simmade med fiskarna i akvariet...  


Han skulle hoppa upp å titta när Stefan matade fiskarna å inte visste han om att akvariet va helt öppet på ovansidan... han e ju så supersnabb den lilla busen, snabb som blixten så vi hann knappt reagera innan han låg i akvariet.. jag tror att han blev mest förvånad av dom alla, fiskarna verkade inte bry sig så mycket  

Lilla busen, han e så full av energi den lilla pojken  


 


 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards