Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Annica - 20 mars 2014 20:46



Vilken överraskning vi fick i tisdags, en super rolig nyhet    

De har vi väntat länge på.. men den som väntar på nåt gott..   


Så trots att jag inte borde pga att jag numera "ska" träna så köpte jag hem semlor mm för å fira lite, ibland måste man ju få synda lite  


Apropå träningen.. ja.. hur bra går den då tror ni.. lätt å ut å springa när de vräker ner snö eller blåser 20m/s.. när man har en nackskada så e de inte de optimala att ge sig ut i sånt väder, inte om man vill kunna röra sig utan att kräkas dagen efter.. känns lite tråkigt nu för de har gått ca en vecka nu sedan jag sist tränade.. viserligen så har jag gått långisar med Tyson plus att jag tränat styrka hemma men de blir ju liksom inte riktigt på samma sätt..


Ja, ja...

Snart e väl snön borta å de har torkat upp igen, de e inte så kul att va ute å springa här på landet i leran så de får gärna torka upp lite i alla fall..

Avslutar med att sätta in foton på Tyson och hans bästa lek kamrat  


 


 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards