Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Annica - 21 mars 2014 20:06



I dag har jag varit å "hästat"  


De va verkligen jättekul att få snusa lite häst, borsta, mysa mm å så va de superkul att få träffa tjejerna i stallet igen  


De e verkligen nåt som jag bla har saknat sedan Dartan dog, att man inte träffar stall tjejerna så ofta längre... visserligen så bor jag ju på gården så jag kan ju faktiskt gå ner å hälsa på men varje dag så kommer jag alltid på en miljon andra saker som ska göras, ska bara...


Tänk så härligt de är att vara tillsammans med en häst, få känna dess varma frustande mot sin kind, de e verkligen livskvalitet, jag känner mig hel då..!!!


Tyvärr så har jag nog börjat inse en sak...


Jag kommer nog inte kunna ha egen häst igen... åtminstone inte på länge... så dålig som jag blir nu för tiden av så pass lite så e de bara att glömma å sanningen e att jag värdesätter då hellre att ha krafter till en medryttarhäst, min hund mm än att ha en egen häst som jag inte orkar göra något med... sen hur framtiden utvecklar sig har jag ju inte en aning om...

Jag hoppas att fluffhästen va lika glad över att se mig som jag var att se henne..  



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards