Alla inlägg den 3 april 2014

Av Annica - 3 april 2014 20:01



Hästkrafter finns ju i olika former och nu har jag fått njuta av de bästa av två världar  

I går va jag å fina B ute på tur, jätteroligt hade vi, hon e verkligen en speciell häst  


När vi bestämde oss för att köpa ny bil så hade jag endast ett krav och de va en massa hästkrafter under huven, jag gillar ju att gasa   så sagt å gjort så köpte vi en Volvo V70 T5 med 250hk och jag kan ju säga att den bilen kan skjuta iväg den!!!

Fy farao så roligt de e, jag åkte ut en bit extra på motorvägen häromdagen bara för att få gasa lite, de e så hornen börjar växa i pannan på mig...  


Skämt åsido, nu e de dags för oss att ha lite andra hästkrafter ett tag  och de va ju kul det oxå men självklart så saknar jag ju att ha egen häst, jag skulle ljuga om jag sa nåt annat... jag längtar varje dag efter egen men ärligt talat så tror jag att jag aldrig mer kommer att ha häst igen, de sliter för mycket på mig och ger mig på tok för mycket smärta...

Någon dag i veckan kan de ju vara värt att bli sängliggande nån dag för att få ha roligt och må bra i knoppen men att ha så varje dag.. nej.. de skulle nog inte funka nå mer.. tyvärr för det gör mig jätteledsen...  


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards