Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Annica - 30 mars 2016 01:11

Jaha ja... måndagen den 4/4 så "smäller" de.. då har jag fått tid hos farbror doktorn för en utvärdering av resten av mitt liv.. :-/
Fick jag bestämma så skulle jag hellre strunta i läkarbesöket å bara leva på som att allt va som vanligt, så som de va i onsdags kväll vid 21.00 för då visste jag ännu inte om min nya hyresgäst.. men 1 timme senare visste jag de.. jävla kroppsockupant.. betalar jävligt dåligt med hyra gör tumör helvetet oxå så nu ska den jäveln ut!
Jag vet ännu inte om de "bara" blir en undersökning på måndag eller om jag blir kvar så jag kan få hjälp att vräka den här idioten.. känns läskigt när jag inte vet vad som ska hända plus att jag som har ett mega kontrollbehov har ju fullt upp nu med att fixa mockning, in/ut mm med Gaya.. fast eg så skulle de nog lösa sig lika bra utan mina planer men de känns bättre för mig om jag får tro att de blir som jag har ordnat de ;-)
Avslutar med en bild på finaste, mysigaste, snällaste, busigaste flickan på jorden, hon e så jäkla underbar å gör mig lycklig varje dag!
Håll alla tummar, tår, tassar å hovar nu att allt går bra för mig så att jag snart e ute å swishar runt på hästryggen igen :)

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards