Alla inlägg den 1 april 2016

Av Annica - 1 april 2016 07:36

Min tumör smittar inte.. å jag e varken pestsmittad eller har rabies.. ändå verkar de som att många tror att de jag har smittar.. :-/
Sedan jag och min "omgivning" fick reda på min "nya vän" så e de många som backat rejält å tagit avstånd från mig, som att jag vore pestsmittad..
De e ju nu jag behöver allt stöd jag kan få men då försvinner mina sk vänner.. när jag kommer blir de tryckt stämning.. folk tystnar.. de e ungefär som att ingen vill prata med mig å de enda jag vill e ju att alla e som vanligt.. de e ingen som behöver gå på äggskal i närheten av mig.. :-/
Jag går inte sönder, å skulle jag mot förmodan gå sönder psykiskt så räcker de med att ni bara finns där för mig.. lite förståelse att jag e extra skör just nu..
Möjligen så är detta en reaktion när människor inte vet hur dom ska bete sig, då backar dom i stället för att se känslorna som döljer sig under ytan.. jag vet inte om de e så, va bara en tanke, en ev förklaring...
Dock så gäller inte detta beteendet för mina allra käraste vänner, dom har varit sååå gulliga, rara å förstående, å hjälpsamma..
Så alla mina andra vänner, när vi träffas så kan vi väl bestämma att allt e som vanligt, tack å ha de bäst :-)
Avslutar med några väl varda ord...
Må så gott :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards