Alla inlägg den 8 april 2016

Av Annica - 8 april 2016 00:00

Då e operationstiden bokad...
Jag skrivs in på onsd kl 9.00 å op på torsd em...
Gulp... vill verkligen inte, e livrädd.. inte rädd för att op utan jag e rädd för vad dom ska hitta.. när jag vaknar upp efter op så får jag veta, då får jag "domen"... :-/ eller så kanske dom ser när dom op mig att de inte går att göra nåt så de inte e nån ide att väcka upp mig.. vet att man inte ska säga såna saker men ärligt talat så e jag ju så jävla rädd för att få svaret.. om de ändå gick att slippa detta på nåt sätt, men de gör de ju tyvärr inte :-(
På onsd när jag skrivs in ska kirurgen, narkosläkaren mfl gå genom op med mig plus att jag ska på röntgen, ultraljud, prover mm, hoppas dagen går fort så torsd kommer å jag blir op så att jag sen kan koncentrera mig på att få komma hem snabbt!!
Ni som känner mig vet ju att jag e bra på att prata, inte ofta min mun e stängd mer än ngr sekunder å när jag e nervös så babblar jag ännu mer så ni kan ju tänka er hur munnen kommer gå på mig då innan op när jag e mega nervös, jag kommer väl babbla öronen av alla läkare mfl ;-) kanske dom kan söva mig direkt på onsd morgon å väcka upp mig när de e dags att få åka hem ;-)
Satan i gatan så nervös jag kommer vara... :-/
Här kommer lite kloka ord igen, natti, natti alla :-)

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards