Alla inlägg den 27 april 2016

Av Annica - 27 april 2016 18:37

Nu e jag hemma igen efter 14 dagars helvete, har aldrig varit med om nåt liknande i hela mitt liv..
Op gick "bra", tog ca 6-7 timmar men efter op på uppvaket fick jag tydligen hjärtstillestånd en sväng... va lite mycket som hände då efter de, massa maskiner som reg allt med mig... efter de fick jag feber å efter de åkte jag på nån jäkla magsjuka mm å i dag e de första dagen jag fått behålla nånting...
Jag e så slut, kan knappt ta mig från sängen till toan själv men nu kan de bara bli bättre!!
Jag ska kurera mig nu så jag snart e tillbaka till fullo igen!!
Saknar er alla å Gaya så sjukt mycket ?
Jag ber om ursäkt för att jag inte varit den bästa på att höra av mig men jag vill att ni ska veta att jag e så tacksam för allt ni gjort, alla fina meddelanden mm :-)
De enda positiva med den här jäkla resan e väl att jag gått ner i vikt ;-)
Sköt om er alla vänner så hörs vi snart igen!
Avslutar med bild på bästaste hästskötarna som finns!!!!

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards