Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Annica - 3 maj 2016 17:28

På torsd har de gått 3 v sedan op å ärligt talat så hade jag aldrig kunnat tro att de skulle ta sån här tid för kroppen att återhämta sig, i min lilla värld skulle ju jag va tillbaka till 100% vid de här laget.. för så blev de ju.. eller... inte... no shit pommfritt.. :-/
Vilken jäkla käftsmäll..!!
Jag e ju en sån person som alltid gör de jag måste oavsett hur jag mår så detta e totalt nytt för mig..
De spelar ingen roll hur mycket jag än vill göra saker just för de går inte, min kropp lyder lixom inte, allting ovanför höfterna lever ju sitt egna lilla liv, där e jag som en fällkniv.. har ju fått allt avskuret så ingenting lyder mig just nu..
Minsta lilla grej e superstor ansträngning för mig, ex en sån simpel sak som att duscha, de klarar inte min kropp av att göra utan att fällkniven fälls ihop så de får jag göra sittandes i duschkabinen..
Men, men.. shit happens..
I går va jag faktiskt "uppe å gick" lite runt i huset några ggr plus att jag i stort sett fått tillbaka aptiten helt å de måste ju betyda att jag e på g :-)
Börjar även krypa i huvudet, börjar bli rastlös.. knoppen vill så mycket men inte kroppen, men sakta så blir jag starkare :-)
Ni som känner mig vet ju vilken pedant jag är plus att jag har ett väldans kontrollbehov å de kan jag ju säga att Stefan inte har, å inte e han pedant heller å de e superjobbigt..!
Jag får ju smått panik över oordning, skräp mm men kan ju just nu inte göra ett skit åt de å de e jobbigt i mitt huvud, men säkert lärorikt på sitt sätt ;-)
Dock så finns de en stor bra sak med den här resan å de e att jag slutat röka!!!! Har inte tagit ett endaste bloss på 20 dagar nu, bra va..??!!!!
Kram på er alla :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards