Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Annica - 5 maj 2016 20:53

Vart har Annica tagit vägen..??
Ja, de kan man ju verkligen undra.. kanske jag blev utbytt under op/sjukhusvistelsen... jag fick ju hjärtstillestånd på uppvaket så kanske de va en annan Annica som "kom tillbaka"... :-/
Jag ska förklara hur jag menar, gör en lång historia kort..
Innan op drack jag ALDRIG vatten, jag hatade vatten, smakar som rövpiss, jag drack alltid Coca Cola mm men sedan op dagen den 14/4 har jag inte druckit nån läsk alls, tycker de e skit äckligt.. men däremot så älskar jag vatten numera :-0
Likaså med ciggen, de vill jag inte veta av längre, fast jag kan fortfarande bli sugen när jag känner röklukten men de e oxå allt å innan op fanns de ju inte ens på världskartan att jag skulle sluta röka..
En annan sak e ju en av mina största passioner jag haft hela livet..
CHOKLAD!!
De tycker jag knappt om längre.. innan op kunde jag ju lätt klämma minst en chokladkaka om dan mm men nu e jag inte ens sugen på de längre.. svin konstigt va..??!!
Plus att jag innan op ALDRIG åt frukost, knappt lunch heller utan jag åt för de mesta bara middag å frukt under dagen, nu typ dör jag om jag inte äter frukost typ de första jag gör när jag vaknat..
Skulle kunna göra listan lång med konstiga saker som ändrats med mig..
Visst e de skumt va..??!!
Undrar vad som hänt.. kanske jag blivit utbytt.. aliens..??
Fattar ingenting... :-?
Gör ni..??

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards