Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Annica - 18 maj 2016 23:45

I dag blir de ingen fortsättning på gårdagens inlägg... får bli de i morgon i stället...
I dag ringde min läkare med dom sista svaren från patologen å tyvärr så blir de som så att jag måste börja med cellgifter nu... kommer få 5-6 behandlingar med 3 veckors intervaller... :-( jävla skit... de fanns ju en liten chans att jag skulle slippa skiten men icke... jag vill verkligen inte... pallar inte mera nu...
Har ju ganska precis slutat kräkas å kunnat få i mig mat plus att jag e långt ifrån återhämtad å då ska jag köra igång med gifter som kommer sänka mig ännu mer.. illamående, kräkningar, värk mm... jag vill inte bli dålig igen, jag har ju varit så glad över att jag orkat börja vara ute lite plus att jag följt med in till stan två ggr å då ska jag tydligen förstöra de å bli sänkt igen...
Jag har varken tid eller lust med detta... stackars Tyson undrar ju vart alla roliga promenader har tagit vägen, varför e aldrig matte med längre... likaså Gaya... då kommer de bli ytterligare månader som hon inte får göra nåt.. :-( de va ju nu jag hade tänkt att va igång för fullt... men då ska de här skiten förstöra allt...
Svårt oxå när man står i ett kollektivstall å själv inte kan hjälpa till nåt... nu e ju alla så snälla å tar in å ut Gaya ändå men för hur länge..? Kanske e dags att fundera på att flytta till ett helinackorderingsstall.. jag vete håle hur allt ska funka.. :-/
Jättebra att ha en unghäst som ska ridas in å samtidigt få cancer, perfekt tajming...
E sååå jävla less på detta nu, orkar inte mer nu, orkar inte bli så sjuk igen å komma tillbaka, tror inte jag pallar det igen, å igen, å igen genom alla behandlingarna..
Dom fick ju bort alla tumörerna när dom op, kanske jag kan be att få vänta ett tag med cellgifterna, kanske säga ifrån dom..??
Jag vet inte..
Men de jag vet e att de finns gränser för vad min kropp klarar av å jag orkar inte mer skit nu :-(
Fy fan va allt e skit nu.. nu vill jag vakna ur denna mardröm..
Vill inte va med om detta längre :-/
Avslutar med foton på våra fina blommor plus på paviljongen vi håller på å inreder å mysar till, om de nu e nån större ide för där kommer man väl inte orka vara nåt i sommar..
Deppig..?? Jag..??
Nää, hur kan ni tro de...??
Natti, natti alla!

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards