Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Annica - 20 maj 2016 23:35

I dag har jag för första gången på över 5 veckor varit i stora staden å de gick jättebra!! Jag kunde tom avverka ett flertal affärer utan att behöva sätta mig å vila varannan minut vilket e ett stort framsteg för mig :-)
Köpte lite "tycka synd om mig" saker oxå :-)
I dag va de nog den bästa dagen sedan op, jag orkade tom gå ut lite på tomten på kvällen! Dock så e jag rädd att jag ska få sota för detta i morgon.. så va de förra gången jag orkade göra nåt, då blev jag jättedålig dom nästföljande dagarna så jag håller mina tummar å tår att de inte blir så den här gången..!!
I dag kändes de inte som att jag e sjuk, de kändes som att jag kunde "rymma" från sjukdomen å bara få vara normal, får väl passa på å göra de nu dom närmaste dagarna innan de e dags för cellgifterna för när jag börjat med dom så kommer de ju synas klart å tydligt att jag e sjuk, svårt att försöka låtsas när de inte finns ett strå på skallen, eller ögonbryn.. eller ögonfransar... :-(
Jävla skit sjukdom, jag hatar dig å jag ska döda dig..!!!
Fuck you!!!

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards