Direktlänk till inlägg 26 maj 2016

Jävla skitdag... :-/

Av Annica - 26 maj 2016 23:01

Bra dag de har varit i dag... eller inte.. de har varit en riktig skitdag.. :-(
Om jag tar de från början så va de ju i dag jag hade första besöket på onkologen, å de besöket hade ju kunnat gått bra, kanske... om jag hade gått dit... :-/
Jag måste va en svag å dålig människa för jag fegade ur... :-(
Jag åkte inte dit...!!
Jag ringde å frågade om de fanns nån möjlighet att skjuta på besöket ngr dagar så nu har jag fått tid på måndag i stället med början redan i morgon för prover.
Så vad gör detta mig till då..??
Feg.. svag.. dålig människa.. mm...
Ja, de e mycket möjligt men jag e bara människa å även jag har känslor, både kroppsligt å i knoppen..
På måndag åker Stefan å jag till onkologen så påbörjar vi den här skiten och om 6 behandlingar förhoppningsvis få de ur världen, i alla fall ur min kropp...
Resten av dagen va skit... har varit trött, hängig, nere, deppig mm.. har inte orkat gjort ett smack... bara känt mig ledsen hela dagen :-(
E väl i å för sig inte så konstigt med tanke på omständigheterna..
Vill inte va med om detta längre.. jag önskar att nån kunde väcka mig å säga att allt varit en mardröm.. men vad e oddsen för de..??!!
Kanske aliens kidnappar mig i helgen så jag inte kan åka till doktorn på måndag..?!!
Fy faan vad jag vill att dom här dagarna går sakta!
Jag försöker tänka positivt, på mina fina djur, bästaste sambon plus att op va lyckad å att dom faktiskt fick ut allt skit ur mig, jag vet att jag eg borde vara tacksam över allt detta å de e jag men jag känner ju mig ändå så jävla ledsen :-(
I morgon ska jag ta cancermarkör prov igen så håll era tummar att de blivit bättre!!
Fick i dag reda på att dom under min op plockade ut 38 st tumörer..!!!!
Men de e väl lite typiskt mig, ska va värst med allt, varför göra nåt halvhjärtat ;-)
Nu ska jag snart sova så jag avslutar med några visdomsord...
Natti, natti alla vänner :-))



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards