Alla inlägg den 23 juni 2016

Av Annica - 23 juni 2016 23:46

I dag har jag faktiskt haft en underbar dag, bästa dagen ever, i alla fall bästa på väääldigt länge :-)
Dagen började med att Stefan kommer hem med världens finaste kort med ett ännu finare innehåll, inte visste jag att han kunde vara så "poetisk".. :-)
Efter lunch fick jag göra de jag längtat efter dom senaste månaderna = rida!!
Gick sååå bra å va sååå kul, balsam för själen!!
Orkar jag så kör vi i helgen igen :-)
Efter stallet spenderade jag em i trädgården vilket e mitt andra balsam för själen ;-)
Jag har klippt häcken, rensat rabatter, gjort rent dammen, planterat om chilis, paprika mm..
Med tanke på att jag fick cellgifter för ca 1,5 v sedan så tycker jag att detta e obeskrivlig lycka att jag orkat gjort allt detta i dag!!
Hoppas jag inte får sona för de i morgon.. vore tråkigt om jag blev liggande på självaste midsommarafton.. :-/
Håll alla era tummar å tår att jag inte blir sämre!!!
Hur som haver så har detta varit min bästa å roligaste dag sedan jag fick min diagnos å i dag blev alla mina energidepåer fyllda upp till max = total lycka..!!!!
Jag hoppas jag kommer fortsätta att må bra dom sista dagarna nu innan behandling nr 2 kör igång..
Nu e jag sååå trött, lär ju somna ovaggat i kväll ;-) nu ska jag sova så natti, natti alla mina vänner å hoppas ni alla får en underbar midsommarafton :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards