Alla inlägg den 25 juni 2016

Av Annica - 25 juni 2016 23:56

Jaha.. då va de dags för nästa jäkla bakslag... nu rasar håret.. å då menar jag inte några hårstrån till å från utan de lossnar i stora sjok... skitkul... eller inte... de va ju de här jag fasade som mest inför, tom värre än cyto behandlingen.. :-(
Alla säger till mig att håret e en "piece of cake" å att de inte spelar nån roll utan att de viktigaste e mitt tillfrisknande å självklart så har dom ju rätt men de gör allting tyvärr inte lättare... jag ville ju behålla håret...
Utan hår så syns de ju att jag e sjuk, med hår så blir de ju liksom inte alls lika tydligt.. :-/
Men jag har bestämt mig för en sak... nu när håret rasar å jag kommer se ut som Kojak så ska jag se ut så "med högt huvud", jag tänker varken skämmas eller gömma mig å har nån problem med de, tough..!!!!
Mitt liv, mina beslut!
Avslutar med foton från ridturen på finaste sessan.
Natti, natti vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards