Alla inlägg den 30 juni 2016

Av Annica - 30 juni 2016 23:34

I dag har jag varit hos min cancerläkare å han va riktig glad för min skull över att cancermarkören hade sjunkit mm, han sa att de e rel ovanligt att markören sjunker efter bara en behandling så han va riktigt nöjd :-)
Själv blev jag jättedålig efter besöket, fick jordens migrän.. tror de va spänningar å nervositet som släppte efter besöket å då kom värken...
På månd e de dags igen.. dags för behandling nr två... :-( vilket jag ser fram emot ungefär lika mycket som en skit i rymden... :-/
I morgon ska jag göra nåt jag aldrig gjort tidigare... prova ut peruk..!!
Spännande... kanske.. vi får väl se om jag hittar nåt..
Ang håret så tok ledsnade jag i dag på de..!!
E så less på att de HELA TIDEN lossnar stora sjok å då menar jag inte några fjuttiga hårstrån utan så fort man bara tittar på håret så lossnar de stora, stora "tussar".. jag har blivit mega tunnhårig så i kväll lånade jag Stefans klippmaskin å sen gick vi ut hårt..!!
Känns hel skumt, känns som nåt fattas.. :-(
Men på nåt konstigt sätt känns de väl ok.. vad har jag annars för alternativ... :-/
Eg inte vad jag alls ville, skit trist... känns som att den här jäkla sjukdomen aldrig ger sig utan att de e nya saker man måste tackla hela tiden... undrar hur mycket man psykiskt orkar..??
Sedan jag blev sjuk har allt gått så himla fort, känns som man inte hinner med att tänka å smälta allt som händer förrens de e dags för nästa sak.. men, men... man orkar nog betydligt mer än man tror..
Nu e ögonen trötta så natti, natti alla vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards