Alla inlägg den 17 juli 2016

Av Annica - 17 juli 2016 23:40


Av Annica - 17 juli 2016 23:39

Då va de dags för nya prover igen då, dom sk "mitt i proverna" = när jag e i mitten mellan cytostatikabehandlingarna.. de e då värdena i kroppen e som sämst, de e då jag e som mest infektionskänslig..
Mina prover har ju varje gång varit helt ok så jag hoppas dom e de i morgon oxå, dock så har jag känt mig mera hängig den här gången med huvudvärk, extrem trötthet mm..
Håll era tummar å tår att proverna e bra så jag slipper åka in å få medicin, blod mm.. :-/
I morgon efter proverna ska vi hitta nåt gott ställe å äta lunch (rättare sagt så sen lunch..) på.. om jag känner oss rätt så blir de ant Kina eller Tacobar ;-)
Natten som va sov jag inte många timmar alls :-(
Hade jättesvårt att slappna av... hade så jäkla ont i benet.. måste va en dum nervskada jag fick under operationen :-/
Mycket tankar som rörde sig i mitt huvud i natt.. de e jobbigt nu.. :-/
Fick reda på i dag att jag uppenbarligen e en populär tjej, i alla fall för skitsnackare.. man kan ju tycka att min sjukdom borde va nog för mig men så va tydligen icke fallet.. personen/personerna i fråga måste ha ett väldigt trist å innehållsfattigt liv eftersom den/dom har så mycket tid över att ägna åt mig å mitt liv..
Kul att man kan roa folk även i ens frånvaro :-/
Synd att bli sparkad på när man redan ligger..
Men..
What comes around...
Nu e klockan John Blund tid så jag avslutar med att lägga in en video från när jag löslongerar Gaya, OBS att ni måste ha ljudet på så hör ni så duktig å lydig hon är :-)
Videon kommer i ett separat inlägg direkt efter detta.
Sov gott vänner så hörs vi i morgon :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards