Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Annica - 22 juli 2016 22:36

I dag va de dags igen för nya prover, de e inför läkarbesöket på måndag å behandlingen på onsd.
Och vet ni vad..??!!!
PROVERNA VA BÄTTRE!!!! :-)
Blodvärdet hade gått upp!!
Vita blodkropparna hade oxå gått upp till nästintill normalvärde = jag e inte lika infektionskänslig!!
Å sist men absolut inte minst e svaret på cancermarkören som nästan hade HALVERATS!!!!!!!
Kul va..???!!!!
Jag blev jätteglad :-)
Känns som att varje äcklig å jobbig cellgiftsbehandling är värt de nu :-) trots att de verkligen e de absolut värsta jag varit med om..
Pga att vita blodkropparna nästan hade normaliserats så va de helt ok för mig att nu vara "bland" folk å jag ville ju så gärna gå på jurassic expo så glada i hågen åkte vi ner till de men ack så besviken jag blev :-(
Expot va inne i ett tält som inte alls va speciellt stort, såg inte alls ut som de jag hade föreställt mig så vi struntade i de...
Åkte i stället å handlade hästmat mm å lite halvonödiga saker vilket man får göra när man e sjuk.. ;-)
I morgon ska Gaya å jag rida vår första lektion tillsammans vilket ska bli sååå kul :-) tyvärr så kommer jag nog bara orka en liten stund men i sånt fall får tränaren ta över..
Gaya e första hästen jag känner att jag verkligen vill ha utbildad, tidigare har de räckt för mig att rida ut å skogsmulla men sen jag blev sjuk har jag tänkt om, jag vill mer..
Från de ena till de andra så fick jag en super överraskning i går!!
Min fina vän Carina hade läst på min blogg att ljudböcker hjälper mig när jag e som sämst efter mina behandlingar så jag fick 15 st ljudböcker av henne!!!!!
Helt galet så glad jag blev, tusen tack kära Carina :-D
Likaså i dag så kom de en överraskning i brevlådan!!
Fina Jeanette har skickat nyttigt kosttillskott till mig från sin butik, "Naturliga Norrland", då blev jag superglad igen!!!
Tusen tack bägge två, hoppas ni förstår så glad jag blev :-)
Nu ska jag kolla på de sista på friidrotten (för er som inte vet så älskar jag friidrott å toklängtar till OS) innan john blund kommer så jag avslutar med en bild på alla ljudböckerna, natti natti alla :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards