Alla inlägg den 23 juli 2016

Av Annica - 23 juli 2016 23:23

I dag har jag haft en jätteskön å mysig dag :-)
Jag började dagen med att bara njuta å samla krafter i solen med en ljudbok plus i vår paviljong som jag tokälskar, de e i stort sett alltid skönt där, blir sällan varmt utan för de mesta fläktar de skönt :-)
På kvällen red Gaya å jag lektion för första gången tillsammans å de gick jättebra med tanke på att vi tidigare bara "åkt" runt lite, vi tränade bla på att få henne att flytta för skänkeln å när "den" som satt på hade lugnat ner sig lite å inte va så stressad å på hela tiden så gick de bra ;-)
Jag tror Gaya hade kul å va stolt över sig själv :-)
Nu ska vi träna tills nästa lektion!
Tyvärr så får ju jag behandling på onsd så då blir de ju ett brejk igen med ridningen men jag hoppas att biverkningarna inte följer samma mönster som tidigare utan jag hoppas att jag ska va piggare den här gången.. jag måste verkligen hitta nån som kan hjälpa mig hålla igång Gaya.. :-/
Efter lektionen intog jag ryggläge i soffan tills jag blev serverad en stor skål med jordgubbar å grädde å de va sååå himla mumsigt :-) jag älskar jordgubbar, skulle kunna leva på det!
I morgon kommer min hovis till Gaya, hoppas jag.. han brukar avboka ibland så han e inte den mest pålitliga.. ;-) för er som inte vet så e ju min hovslagare Stefan ;-)
På kvällen kommer mina fina vänner till stallet å fikar, ska bli jättekul att träffa er, Cornelia och Anna-Lena :-)
Nu e jag sömnig så jag avslutar med foton från dagen, natti natti alla vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards