Alla inlägg den 24 juli 2016

Av Annica - 24 juli 2016 22:47

Ja.. de kan man undra..
Va 17 e de som har hänt med mig..??!!
Har känt mig så hängig.. deppig.. ledsen.. ingen lust eller ork till nånting.. fick jag bestämma skulle jag typ bara vilja göra ingenting.. känns som att jag håller på å deppar ihop totalt.. :-(
Vet inte varför.. eller eg så e de väl inte så konstigt med tanke på mina omständigheter men ändå.. fattar inte varför jag skulle deppa ner mig nu, de e ju flera månader sedan jag fick reda på att jag va sjuk å gick igenom operationen mm..
Vet inte om jag e svag eller om de e normalt.. hoppas de går över snart så jag blir pigg igen.. :-/
En sak som gör mig glad å lycklig igen e mina vänner, tack för att ni alltid finns där för mig trots att jag får mina dippar mm..
Jag uppskattar de sååå mycket å e så glad över att fina Anna-Lena å Cornelia kom å fikade i dag :-)
Tack för att ni förgyllde min dag å gjorde mig glad igen :-D
I morgon e de dags för nytt läkarbesök.. de e inför min planerade behandling på onsd, om läkaren anser att mina prover e tillräckligt bra för en till cytostatikabehandling så får jag den på onsdag.. de e i sånt fall min tredje av sex, då har jag fått hälften..!!
Inte för att jag eg vill, jag hatar behandlingarna pga de dom gör med mig, jag blir ju såå jäkla dålig :-/
Jag hoppas att jag e mindre nere i morgon, att jag piggnat på mig, tycker inte om att va deppig..
Förhoppningsvis blir de bättre.. jag känner mig bara så jäkla ledsen..
Trist..
Jag hoppas på en bra dag i morgon!
Avslutar med lite bilder på mina fina, natti natti vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards