Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Annica - 27 juli 2016 23:58

I dag har jag varit på min tredje cytostatikabehandling å jag va ju så väldigt glad över att jag då hade gjort hälften av behandlingen men pga att skiten nu även har spridit sig till lymfsystemet så blir de förmodligen fler cytobehandlingar.. :-(
Jag hoppas såå att jag inte blir lika dålig den här gången efter behandlingen, brukar ju komma ca 3 dagar efter cyton.. helt värdo.. :-/
I dag under behandlingen så hade jag ljudbok å korsordstidning med mig å tiden verkligen swishade förbi, jätteskönt!
Behandlingen tar ju totalt ca 4-5 timmar..
I morgon har min fina vän Cornelia hand om Gaya å vi ska fira Stefans födelsedag i förskott, e biverkningarna lika den här gången efter behandlingen så kommer jag va liggande på hans födelsedag så därför har vi valt att fira den i förskott :-)
I dag blir de ett kort inlägg pga att jsg e trött mm, avslutar med några kloka ord, natti natti vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards