Direktlänk till inlägg 28 juli 2016

Firande hela dagen.. :-)

Av Annica - 28 juli 2016 23:18

I dag har vi firat hela dagen :-)
Stefans födelsedag trots att han inte fyller förrens den 3/8 plus att vi även firat vår 26:e förlovningsdag trots att de eg inte e förrens den 1/8 men när man har cancer å allt som hör till så kretsar allt kring sjukdomen, behandlingarna, läkarbesök mm så då får man ta till andra tillfällen :-)
Jag fick ju cytostatikabehandling i går å om biverkningarna följer samma mönster som dom gjort tidigare så har jag min sämsta period då när vi eg skulle ha firat, då brukar de kunna vara så att benen inte bär mig.. :-/
Stefan blev i alla fall glad över presenterna :-)
Jag älskar att köpa presenter när man hittar rätt saker å så va de idag, jag visste att han skulle älska alla presenterna :-)
Tyson va självklart med han oxå i firandet ;-)
Nu ska jag sova då jag e sååå trött så avslutar med att sätta in kort på Tyson från kalaset, natti natti vänner :-))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards