Direktlänk till inlägg 7 augusti 2016

I'm back... again...

Av Annica - 7 augusti 2016 00:38

10 dagar i dag sedan min behandling å först nu mår jag ok.. den här gången va behandlingen jobbig att komma tillbaka ifrån.. vilket e jättekonstigt att jag tycker för den här gången hade jag lättare med kroppsvärken, kan ju visserligen oxå bero på att jag å läkarna va förberedda med att bombardera mig med smärtstillande mm men som jag skrev så va kroppsvärken lättare men resten jobbigare... :-(
Jag e sååå jäkla less på detta nu å vill verkligen inte ha fler behandlingar.. :-/ ibland när de känns som mest motigt så får jag för mig att inte ta fler behandlingar fast innerst inne så vet jag ju att jag kommer att ta allt som krävs för att bli frisk.. men ibland e de motigt... :-/
Under tiden när jag låg som allra sämst så bakade Stefan en jättefin å god tårta för att han visste att jag skulle bli jätteglad!
Vad säger man om de..??
De måste va kärlek de!!!
Visst va de snällt av honom..??!!!
Den här gången när jag va dålig så hann jag lyssna igenom ett antal ljudböcker, bla Fyrvaktaren av Camilla Läckberg å den ger jag 4 hovar av 4 i betyg, den va liksom alla andra av hennes böcker jättebra!!
Lyssnade även genom En man som heter Ove skriven av Fredrik Backman å den ger jag oxå full pott, 4 hovar av 4, den va rolig och mycket underhållande :-)
Just nu lyssnar jag på Må jorden rämna av Kjell Eriksson å jag har kommit ungefär halvvägs å än så länge e de inte mycket som imponerat på mig.. den e hitills tråkig, dålig uppläsare mm...
Fina Gaya har jag fortsatt att träna från marken när jag varit för dålig för att rida å hon e verkligen superduktig!!!
I dag red Gaya å jag ut alldeles själva för första gången å de gick jättebra :-) vi red mycket i skogen vilket e super så att lilla damen lär sig att lyfta ordentligt på fötterna :-)
Nog för att jag e partisk men hon e verkligen en cool pålle den damen!!
I morgon ska vi tömma Gayas box å skura ur den.. sååå kul de ska bli... eller inte...
Ska bli kul när nya boxskylten kommit å sätta upp den på den helt rengjorda boxen :-) kommer bli jättefint!
I går va vi in till stan å gjorde Uppsala osäkert ;-)
Va in å handlade nya skor, solcellslampor (bla en söt fågel), kläder, mm, va även in på hööks å shoppade lite :-)
Nu ska jag kolla på basket (jag älskar OS å brukar försöka se de mesta) så jag avslutar med lite blandade foton från veckan.. natti natti vänner :-))




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards