Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Annica - 15 augusti 2016 22:49

I dag va de dags för ännu ett läkarbesök å de hade ju kunnat gått bättre..
Tydligen så har inte mina prover återhämtat sig så som läkaren vill å när dom e så här låga så kan de just nu va för farligt för kroppen med en cytostatikabehandling så för tillfället vet jag inte om de blir nån behandling på onsd eller om dom väljer att skjuta på de :-/ jag tog nya prover i dag efter läkarbesöket men dom va tyvärr lika så just nu ser de ut som att jag på onsd kl 7.30 ska va på sjukhuset å ta prover å sen invänta provsvaren å efter de ev få behandling, annars får jag åka hem.. :-(
Läkaren tyckte oxå att värken mm (känns som att jag går på en spikmatta som skär in i fötterna å benen) kommer kunna få bestående nervskador om vi fortsätter med samma dos så han har nu beslutat att dra ner på cytostatikadosen för att undvika detta.
Blir de ingen behandling på onsd pga skit värdena så ville han att jag skulle få blodtransfusion vilket jag verkligen, verkligen, verkligen inte vill ha.. :-/
Känns inge kul just nu.. har varit deppig hela dagen..
Å sen finns de ju vissa människor som eg e födda muppar.. verkar som att en del inte har nån empati å förståelse vilket gör mig jätteledsen.. :-( vete håle vad jag ska göra för att bli gladare å piggare mm.. :-/ ingenting känns kul längre..
I dag har vi varit på skogspromenad å plockat svamp som jag brukar älska att göra men inte ens de fick mig på bättre humör.. tycker så synd om Stefan oxå som måste leva ihop med en deppig "vill inte göra nånting" tjej..
Kan inte va så lätt för honom heller :-/
Måste försöka göra hitta på nåt som gör mig mindre deppig.. men jag vet inte vad.. som vanligt inget som syns utåt.. ev att dom som känner mig riktigt bra kan se de på mig..
I dag när jag körde vatten till hagen så hade jag privatchaufför, dock så körde han lite ryckigt.. ;-)
Nu ska jag se på OS å smaska godis så jag avslutar med foto på min privatchaufför, natti natti alla :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards