Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Annica - 20 augusti 2016 00:09

Cytostatikabehandling i onsdags å i dag slog den sk cytostatikautlösta tröttheten å värken till..
Helt värdelöst e de.. :-(
Tänk att ni har jordens värsta influensavärk i kroppen å så gångrar ni de med typ en miljon... plus att de känns som att jag går på spikar, glas eller liknande för varje steg jag tar.. å så denna tröttheten.. den e bedrövlig.. finns verkligen noll med energi.. :-/
Den här gången skrev läkaren ut ett antal smärtstillande jag ska ta men dom e typ starkast av alla starka som finns så jag håller mig lite "från dom"..
I dag skulle jag pallra mig in till stan med Stefan för jag trodde de skulle gå så bra så men attans så fel jag hade.. jag blev ju super trött, yr mm å benen bar mig knappt så de va verkligen ingen smart ide från mig..
Nu ska jag snart äntligen få sova (försöker hålla mig vaken under fotbollen..) så jag avslutar med lite kloka ord, natti natti vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards